Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 2 september 2010

Annorlunda passion...



Ni som känner mig vet att jag en aningen annorlunda passion: Nämligen fina lyxiga påsar! Och då pratar vi fina, lyxiga pappåsar från fina lyxiga märken, INGA PLASTPÅSAR!!! Denna är nog den finaste och mest värdefulla i min samling hittills, Victoria´s Secret! Har även fina från Dior, Kanebo Sensai, Gant etc etc... dags att höja hemförsäkringen kanske, haha! Nja dessa godbitar har kanske inte ett officiellt pengavärde, men för MIG är de värda mycket och det är det som räknas...
Tro det eller ej det finns en person till som jag delar min passion med och det är min bästa vän! Hon är lika tokig hon i dessa godbitar... vi förstår varandra sååå väl! Tur är väl det, att jag har någon att dela detta med, min karl har liiite svårt att förstå min förtjusning när jag ser en fin påse...hihi. Jaja vi kanske är lite annorlunda, men hellre ett annorlunda orginal än en lika kopia! L, du förstår va?
//Vishni

1 kommentar:

  1. Gammal coelikollega :o)7 september 2010 kl. 23:36

    Vad bra då vet jag vem jag ska ge påsarna när jag shoppat, känns så dumt att bara slänga dem för de är ju faktiskt fina men det tar oxå plats. Bor ju inte i hus :o/

    SvaraRadera