Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 4 september 2010

Varför åka på SPA när man kan ha det hemma?

Jobbat idag igen då, men det var superskoj, bra lördag! Känns bra att gå hem med bra resultat! Det bästa med dagen var att mina älsklingar kom in och hälsade på mig i butiken för att hämta mig vid 15.00! Gissa om jag blev glad! Hihi... lycka på hög nivå! Men nu är man ledig två dagar igen, då ska jag njuta av familjelivet!

Hade ju som sagt tänkt mig SPA-kväll igår men den avnjuts ikväll istället, den som väntar på något gott...

Måste fixa mina naglar och bryn ikväll, samt lägga en djuprengörande ansiktsmask. Ska köra på en värmande lermask. Den är så himla skön, perfekt att lägga när man ändå ligger i badet. Som pricken över i blir det Lancome Nutrix Royal Bodylotion efteråt. LYX!!!

Ha en skön lördagskväll, det tänker jag ha!

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar