Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 2 september 2010

Är jag NÖJD eller är jag NÖJD???!!!

Viiiilken härlig morgon! Solen skiner och jag sitter i mitt nya höstinspirerande hem... Blev nya gardiner i både vardagsrum och kök igår. Kunde inte hålla mig från att byta i köket heller och det ångrar jag INTE! Blev sååå fint, och hör och häpna älsklingen såg skillnad! Undrens tid är inte förbi... haha! Så nu är det alltså mörklila långa längder i köket samt vita kraftiga längder i vardagsrummet. Till och med Lillan fick andra, ljuslila gardiner till sitt rum, tänk vad glad hon blev för det... eller? Flyttade även vårt stora köksbord så det står vid fönstret nu, blev mycket bättre och luftigare. Tänk vad några meters skillnad kan göra. Pricken över i blev en stor svart/vit duk på stora bordet samt andra lampskärmar till fönsterlampan. NÖJD är ordet med andra ord!!!

Älskar att piffa hemma och speciellt på hösten, det är något visst med hösten enligt mig. Både gällande inredning, mode, make-up, mat ja allt! Det gillar vi!

//Vishni






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar