Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 23 april 2010

Idag fick jag offra mig och gå in på H&M...suck!

Svarta tights med guld eller silverdragkedja, pris 99 kronor, H&M.

Foto: www.hm.com

Denna underbara vårdag bjöd på en snabbtripp på stan och sedan ett besök på ICA Maxi. Lyckliga jag fick ju en check på H&M i brevlådan här om dagen, så jag var ju bara tvungen att gå in där och kika... jobbigt va? Näää inte direkt! Jag var lite på jakt efter ett par vanliga svarta enkla tights, gärna med dragkedja längst ner. Och vad skådade mitt öga direkt när jag kom innanför dörrarna? Jo ett par svarta tights med gulddragkedja! Mitt hjärta slog dubbelslag och när jag hittade min storlek var det inte mycket att fundera på. PERFEKT var ordet...
Köpte även ett knallrosa parasoll på ICA MAXI som lillan ska ha på stranden och även vid sandlådan. Perfekt spetsig fot som man bara sticker ner i sanden eller gräset, lätt och behändig att bära med sig! Åhhh så glad lillan blev för ett parasoll...eller?
//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar