Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 22 april 2010

Snön ligger vit på taken, endast...

Har just kikat på ett avsnitt ur "Förhäxad", serien har ju börjat sändas igen på kanal 5 kl. 15.40 på vardagar. Det gillar jag för den serien är ju sååå bra!!! Ser fram emot avsnitten där Cole är med. En riktigt sexig badguy med demoniska krafter... hehe!

Det är ett sådant där riktigt kurväder idag, missarna bara kurar och kurar och jag går med tjock långkofta på mig. Snön ligger vit på taken, endast tomten är vaken! Nästan så är det faktiskt fast det är april. Lillan hon promenerar omkring här hemma och älsklingen sitter här bredvid och pluggar som vanligt...

Imorgon blir det en tripp till stan, bl a till Bauhaus och ICA Maxi. Kanske IKEA också, hihi ska bearbeta älsklingen min.... Ska köpa jord och gödsel på Bauhaus till trädgården, weiiii vad kul!! Eller inte... Men på ICA Maxi ska jag kolla på lite diverse saker, fick hem deras vårbilaga idag och de har ju massa skoj till hus och trädgård. Kolla kan man ju alltid göra, inspiration är GRATIS!

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar