Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 24 april 2010

-5 kg på en timmes bastu, det vore väl nå´t...

Idag har det blivit en riktig solskenspromenad, gick upp till S och E och fikade sedan gick jag en extra omväg hem också bara för att "gå ner" kakan som jag naturligtvis var tvungen att stoppa i mig... suck! Men den var bara en och den var liten, kakan alltså!

Lite senare funderar vi på att inviga grillen! Tänk vad gott att slänga på ett par karréskivor, göra lite tsatziki och bara njuta!!! Ska göra en tomat/mozzarella/basilikasallad till också, mumma! Om det nu inte drar ihop sig och slår om till regn, man kan ju inte så noga veta med det svenska vårvädret...

Annars blir det nog en liten bastu ikväll också, måste ju utnyttja bastun när man har en...:) Och det är faktiskt bra för både, hud, muskler och förbränning att basta, så det så!! Jag tror man går ner 5 kg på en timmes bastu. Va??! Tror ni inte det? Nähä, nä om det vore sååå lätt att bli av med 5 kg så skulle jag inte göra annat än att sitta i bastun. Jag skulle BO i bastun...

Nu ut i solen igen!


//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar