Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 12 augusti 2010

Do I dare???

Så har man gått och köpt hårfärg! Kände ett enormt behov av att förnya mig nu innan jobbstart. Blev en guld/mahogny/brun färg. Får väl se hur pass det tar på mitt hår men det brukar ju ta lite iallafall, sådär lagom. Spännande värre ska det bli det är en sak som är säker, vi hoppas på det bästa!!!

Ikväll är det tjejkväll/syjunta här hemma! Älsklingen jobbar natt så då passar jag på att dansa på bordet! Ok, jag kanske inte dansar på bordet men nästan, hehe... Angelica och Sabina, se upp!!! Vill försöka mig på att virka någon sorts mormorsruta, drömmen är ju ett sådant där vitt spetsöverkast med mormorsrutor. Fast om jag ska göra det själv lär det väl bli klart år 2017... suck! Nåväl det kanske blir ett överkast till missarna iallafall... Men jag ska nog börja med småblommor, huuur svårt kan det vara??!! Jaja den som lever får se!

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar