Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 10 augusti 2010

Back in business!

Snart är det dags att bege sig "back in business" igen! Efter nästan två års mammaledighet så börjar jag nu åter igen att arbeta. Men än är det två veckor kvar att njuta av sommaren, lite mer sol tack!

Men vad skoj och skönt det ska bli att få lite arbetsstimulans igen, började nästan känna av lite tristess av att gå hemma så länge. Känns lagomt att börja arbeta igen nu och genom att jag bara arbetar 62,5 % så får jag fortfarande mina mysdagar med Lillan. Det blir liksom en kombination av allt, jag får både arbeta och vara hemma med Lillan. Kan det bli bättre?

Har även checkat av listan av nya saker inför jobbstarten:

  • Svarta skor - Klart
  • Svarta byxor - Klart
  • Filofax - Ska inhandlas snarast
  • Väska - Ska jag ta en "gammal" eller köpa ny?
  • Hårfärg/Slingor - Vill förnya mig NU!!!

Så där ja, en lista med diverse smått och gott!

Oj nu börjar snart dagens första avsnitt av Glamour! Får INTE glömmas...

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar