Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 1 juni 2010

Sovrumsplaner....

Funderar och funderar på färger till nya sovrummet, vill ha enkelt och stilrent med dova nyanser. Och framför allt NEUTRALA färger! Men jag tror det blir vitt och puderrosa/ljusbeige samt lite svarta detaljer. Blir nog snyggt med vår svarta stora smidessäng. Ska även matcha med lite silverljusstakar och svartvita fotografier. Har även sett massa fina kuddar på Hemtex... ska nog lura med mig älsklingen dit, hehe! Och just nu är det ta 4 betala för 3, bäst att passa på när man "tjänar" pengar på att handla...

Just nu är jag såld på inredningsmagasin av alla de slag... men det finns ju vääääldigt mycket inspiration på nätet också. Men det är något visst med att bläddra i en alldeles vanlig "äkta" tidning! Aningen högre mysfaktor då... :) Men imorgon ska jag mäta och dona för att se om mina planer fungerar...

Nu är det snart natti natti!

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar