Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 30 maj 2010

Igår var jag i sjunde himlen!!!

CIDESCO Hudvårdsmässa säger jag bara!!! Var jag NÖJD eller var jag NÖJD??? Svaret är givet, NÖÖÖÖÖJD!!!!!!! Så himla kul och intressant för två hudvårdstokiga som jag och Lotta! Dessutom fick man MASSA fina lyxiga pappåsar med roliga innehåll. Både prover och orginalstorlekar på en del produkter. Vaddå lyx?! Vi tänkte förstås business under mässan och när säljarna för de olika märkena fick redan på det så ville de förstås sälja in just sitt märke... Passade på att ställa massa frågor just i företagssammanhang. Nu dröjer det två år innan nästa mässa men då ska vi gå igen, det är redan bestämt, haha!

Men nu har vi ännu mer idéer och inspiration, så nu gäller det att skriva ner och förvalta detta medans allt är färskt i minnet.

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar