Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 14 juni 2010

Back when it all started...






Alltså jag JUBLAR!!! Först blev jag irriterad när jag såg att det inte var något "vanligt" avsnitt av Glamour men sedan insåg jag att jag skulle få se det allra första avsnittet från 1987 idag!!! HUR coolt och nostalgiskt var inte det då? Jag har ju aldrig sett hur allt började så jag var som klistrad framför tv4+ klockan 17.35-18.05...
Så himla kul att se hur allt hänger ihop, hur allt började, vilken player Ridge var (redan då), Caroline, Margo, hur ung Eric såg ut. Det roligaste var att se hur Brooke, Donna, Katie och resten av familjen Logan levde "in the Valley"....
Hjälp var unga alla var! Med andra ord RIKTIGT kul att se! Ser redan fram emot nästa avsnitt...hehe!
//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar