Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 8 april 2010

Ska man våga hänga undan vinterkläderna?

Idag är det en alldeles alldeles vanlig dag, har hunnit med mycket fram tills nu. Dammsugit, tvättat, tagit reda på tvätt, promenixat, handlat mat, matat lillan. Nu förtjänar jag en rykande mugg vaniljkaffe! Lilla har precis tagit sig en tuppelur, missarna likaså :)

Funderar på att rensa bland ytterkläderna ,nu ska man väl ändå våga hänga undan de varmaste vinterkläderna. Så skönt! Men det är klart på sista aprilkvällen brukar det ju inte direkt vara sommarvärme. Min älskling ska jobba vid kasen då, som brandman. Släcka lite gräsbränder och hålla kasen i styr. Men jag och lillan och förhoppningsvis några fler ska dit och kika på honom in action...hihi. Förra året hade vi ju grillpremiär på sista april. Hoppas det blir väder för det i år igen.

I helgen, på söndag rättare sagt kommer min underbara vän S hit med sin lille son Sigge. Han och lillan har ju så skoj ihop! Och på lördag kommer broder M hit. Då blir det nog tapas och en liten bastukväll. Fram med SPA-produkterna! Kanske ska tvinga karlarna att lägga ansiktsmask, haha om jag lyckas med det ska jag knäppa kort och ha som bevis! Ska bli mycket spännande!

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar