Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 7 april 2010

Idag har jag TJÄNAT pengar genom att handla...

Topp stl 92, pris 49, 90 kr, H&M.


Nappflaska, pris 61 kr, Apoteket.


Vattenkanna, pris 29 kr, Åhléns.



Babyprodukter i serien "Fem myror är fler än fyra elefanter", Apoteket.



Marinblå trenchcoat, 399 kr, VILA.



Ovan är alltså dagens inköp! Till mitt försvar är allt utom en sak till lillan... Hon behövde faktiskt en ny nappflaska, ny badtvål, sollotion spf 25 till sommaren och vattenkannan kunde hon (eller mamma...) bara inte motstå. Och den lilla prickiga toppen köpte jag bara för att jag har en likadan. Tänkte att jag och lillan skulle matcha varandra i sommar...

Och jag blev kär i denna klassiska marinblå trenchcoat. Jag beställde ju två jackor som tyvärr åkte tillbaka fortare än de kom. De var inte alls vad jag förväntade mig. Men så råkade jag kika in på VILA och där hängde den, rätt färg, rätt storlek, rätt pris och bara EN kvar! Så nu blev det till och med billigare än om jag hade behållit de första som jag beställde. Så med andra ord så TJÄNADE jag 100 kronor idag! Bra va??

Vilken tur att älsklingen min skulle till stan ett par timmar idag då, så jag och lillan kunde hänga med och strosa runt lite.
//Vishni




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar