Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 21 april 2010

Inpackningsfrälst!!!


ELVITAL Nutri Gloss Hårinpackning
Jag använder hårinpackning ca 1 gång i veckan. En av mina favoriter är denna från Loreal. Den doftar himmelskt och håret blir superglansigt och lent. Dock har jag bara inpackning i längderna för att undvika en fet hårbotten. Sedan låter jag inpackningen sitta i minst en kvart så man riktigt känner hur den verkar. Perfekt att ha i håret när man ligger i badet...
Ett annat tips är att använda hårinpackning när man sitter i bastun. Värmen gör att hårstrået "öppnar" sig mer och på så sätt blir ännu mer mottaglig för inpackningen. Vira gärna en handduk om håret medans inpackningen verkar för maximal effekt!
För mitt hår är inpackning en självklarhet då jag har tjockt långt hår med grova hårstrån. Ett sådant hår vill gärna bli statiskt och torrt, speciellt på vintern. Då behöver håret extra fukt och näring. Jag har provat många olika men ELVITAL Nutri Gloss hjälper superbra på mitt hår!
//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar