Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 19 september 2010

Rösta!

Lördagskvällen var supermysig! Angelica, jag och älsklingen åt tapas, smakade de ekologiska vita vinet och pratade. Sedan blev det lite syjunta... jag har lyckats virka en en liten blomma på egen hand! Kunde man inte tro!

Idag tänker vi iallafall gå och göra våra röster hörda, men tänkte vänta tills eftermiddagen. Jag hoppas att det går som vi vill men är rädd för att det blir tvärtom. Tänker rösta för Sverige som ett land med enskilda individer med olika behov, inte som en massa där folk blir tvingade till saker... Mer säger jag inte!

Ska nog fixa lite i mitt skönhetsskåp idag med, har ju ett stort vitrinskåp i badrummet fullt med härliga "produkter", make-up och hårvård. Nästan som en liten mini-Kicks, hehe! Är dock lite rädd att Lillan vill "hjälpa" till... suck!


//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar