Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 20 september 2010

Mjau!

Börjar veckan med en ledig dag! Vilket innebär lek och bus med Lillan och alla hennes upptåg... Det senaste är att släpa ut den stora tigern från hennes lekrum till vardagsrummet så hon kan borsta och leka häst med den. Såååå söt! Vill då tillägga att denna tiger är mycket större än henne själv... Nu har jag satt fast ett kattkoppel på den så nu kan hon ju gå och dra om kring den i HELA huset! Hm, undrar om jag ska fästa en skurtrasa med lite ajax under den så blir ju golvet torkat samtidigt? Man får inte vara dum... det gäller att vara effektiv!

Har också gjort lite hushållssysslor som att dammsuga, tvätta och plocka. Jag har sagt det förrut och jag säger det gärna igen, jag ÄLSKAR känslan av ett nydammsuget och undanplockat hem där tvätten är fixad och allt är fräscht! Speciellt inför en ny jobbvecka eller inför en ledig helg.

Ojoj, ojoj! Det är Lillans ord just nu, ALLT är ojoj, ojoj! Ja di små liven är för roliga... :)

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar