Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 18 september 2010

Höstfix!

Åhh äntligen ledig i tre dagar! Missförstå mig rätt, jobbet är kul men denna vecka har varit hård och tröttsam... Men nu ska jag njuta av ledigheten tillsammans med la familia. På förmiddagen har vi roat oss med att gå igenom Lillans garderob, har rensat ut alla kläder som är för små åt henne. Det blev en redig hög... Mycket intressant tyckte Lillan själv som gääärna ville vara med och hjälpa till. Hihi!

Snart kommer bästa Angelica hit för vi ska ta en sväng till Enköping och kolla in Tygriket samt Växtriket. Vill ha vit ljung till mina blomlådor nu till hösten. Sedan ska vi ha syjunta ikväll. Älsklingen vägrar vara med på syjuntan, han tänkte nog roa sig mig Xbox istället... men han kan ju få sitta med oss om han är riktigt snäll, hihi! Nåja får se vad vi hittar på för något lördagsgott att äta också, tycker älsklingen kan laga något smarrigt till mig och Angelica...hehe! Ska nog bearbeta honom...

Nä nu ska jag göra mig iordning snart, slänga på lite mascara, puder och rouge samt lite läppglans så man ser någonting ut för världen...

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar