Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 6 september 2010

Grattis Lillan!



En del av dagens skörd! Följde med älsklingen in till stan då han skulle plugga ett par timmar, tänkte kolla läget i butikerna lite inför hösten. Men det var Lillan som handlade, 3-pack tjocka strumpor från H&M, höstmössa från H&M, sedan blev det en Hello Kitty keps samt 2 stycken småböcker som man kan hänga fast på vagnen eller i bilstolen. Perfekt för henne att roa sig med samtidigt som man inte behöver oroa sig för att hon tappat dem (eller slängt dem på backen...). Keps och böcker hittade jag (hon) på Åhléns. Men Lillan har faktiskt namnsdag idag så då fick hon lite smått och nyttigt :)
Jag hittade såklart massa som jag hade kunnat offra mig att köpa men blev snål, men jag unnade mig ett lyxigt och glossigt magasin ialladall. Brittiska marie claire! Älskar tjocka lyxiga magasin från USA eller Storbrittannien. Köpte In Style UK i sommras och jag läste och läste och den tog aldrig slut... De är ju som en hel bibel, haha.
Tyvärr "råkade" jag gå in på VILLAGE också, det skulle jag inte ha gjort! Åhhh vad jag blev sugen på typ ALLT!!! Ska iallafall dit och köpa te sedan, de hade så gudomliga teer så jag vet inte hur jag ska kunna välja... Nåja jag fick iallafall med mig höstens inspirationsmagasin från VILLAGE. Den var GRATIS!!! Haha...
Just ja, var ju in på TROLLTYG med och hittade massa olika vaxade dukar från HIMLA. Vit/ljusrosarandiga samt vit/grårandiga med smala ränder. Sååå snygga, inte alls så där "vaxduksaktiga" och "jag passar bäst utomhusaktiga". Näe dessa var snygga och såg ut som vanlig duk men ändå med avtorkningsbar yta. Perfekt för stora köksbordet. 299 kr/m men det kan det nog vara värt med tanke på den praktiska funktionen i kombination med snyggheten. Och snyggare dukar har jag aldrig sett förrut. Dessa sa kvalitet, design och hade den typiska "HIMLA-looken".Om ni förstår... eller?
Nåja nu har jag nya idéer igen här hemma, suck! Men det är alltid kul att insupa ny inspiration. Måste nog till IKEA snart också... ska bara bearbeta älsklingen min, hihi!
//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar