Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 2 augusti 2010

Nedräkningen har börjat!!!




Åhhh det börjar dra ihop sig nu till årets tvhöjdpunkt! Säsongstarten av Glamour!!! Som jag har LÄNGTAT och LÄNGTAT!!! Klockan 17.35 och en timme framåt är jag väääldigt oanträffbar så det så! Nåde den som ens tänker tanken på att ringa och störa, eller ännu värre ringa på dörren. Hihi tur att älsklingen är hemma då. Haha...
Tänk om det skulle bli något fel hos Telia så inte tv:n fungerar precis när Glamour ska börja! Då jäklar i min låda är det bäst att de fixar felet omedelbums, de vågar nog inget annat haha när de hör min nååågot upprörda röst i telefon... hehe! Men nu ska vi hoppas på det bästa om inte annat för min egen mentala hälsa och blodtryck, haha!
//Vishni




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar