Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 30 augusti 2010

Jaja nu är jag tillbaka, sluta tjata... :)

Jäklar vilket långt blogguppehåll det blev! Men men så blir det när man är en hårt arbetande karriärskvinna, mamma, fru och inte att förglömma matte... haha! Näe men denna veckas jobb har resulterat i mer trötthet än vad jag är van vid. Det har gjort att jag helt enkelt inte alls varit sugen på att blogga, men idag när jag är ledig så kliar det allt i fingrarna :)

Jobbet ja, det har varit kul att komma tillbaka. Mycket nytt är det, det kan jag lova fast väldigt mycket satt kvar i bakhuvudet också. Säljet sitter i också, känner i mig i bättre form nu än innan haha! Gjort bra resultat iallafall dessa dagar, så jag är nöjd! Har fått mycket beröm från kunderna vilket jag uppskattar något otroligt :)

Denna vecka är lite lugnare, ledig idag samt några dagar senare i veckan. En hel del familjemys och bus med Lillan med andra ord. Det känns som en bra blandning och balans nu, mellan tid med Lillan och familjen, jobb på deltid och hemmapyssel. Man hinner längta vilket är viktigt, iallafall för mig!

Nä om man ska göra sig en liten latte, känner mig grymt sugen på det... ja så får det bli!

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar