Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 15 augusti 2010

Höstmake-over på G!!!

Fläskfilégryta med ris och sallad bjöd jag på när mammsen och pappsen var här! Och så min goda men något kladdiga rabarberpaj med vaniljsås. Nåja det ska väl synas att det är hemgjort, hihi!

Promenix till ITTALA Outlet blev det också, och NEJ jag handlade INGENTING! Om nu någon skulle undra...

Jag är lite upplagd för en SPA-kväll idag men får se hur det känns framåt kvällen. Måste ju fixa till sig innan hösten och dess planer sätts i verket. Hårfärgning, ansiktsmask, scrub, manikyr och pedikyr är några roliga "måsten". Just ja, brynen ska fixas också. Undrar om älsklingen vill ha sig en omgång också?? Hehe...

Ska ju till jobbet redan på tisdag den 17:e men bara på morgonmöte sen är jag ledig en vecka till! Kommer kännas liiiite konstig efter att ha varit borta i nästan två år... jaja kul ska det bli iallafall!

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar