Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 2 juli 2010

Man kanske ska auktionera ut gamla retro 70-talsdörrar...

Fredagar är väl härliga dagar?! Speciellt när båda är lediga på helgen. Här blir det hemmafix och trix på hög nivå. Nästa vecka jobbar älsklingen rätt mycket så det är bäst att passa på i helgen. Egentligen bara golvläggning kvar samt att spika socklar. Skönt att bli klar med "grovjobbet"...

Men jag ska också iväg på något jag aldrig varit förrut. Angelica har nämligen lurat med mig på auktion i Hjälsta, en liten by här i krokarna. Jag är ju på jakt efter en gammal gammal hög skänk, eller varför inte ett gammalt krysskåp... ? Tänk om jag hittar något fint antikt?? Vad gör jag då? Hjälp, jaja spännande ska det bli iallafall! Man kanske ska ta med sig sina gamla retro 70-talsdörrar dit och auktionera ut, ojoj folk kommer bjuda över varandra som galningar! Hehe...

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar