Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 10 juli 2010

Ikväll ska jag ta ett kallt bad...( eh, kanske iaf)

Men huuuur hett kan det blir egentligen???!!! Lillan och jag har plaskat i hennes lilla pool idag och det var då välbehövligt kan jag säga! Den må vara liten men väldigt värdefull dessa heta dagar.

Egentligen skulle jag behöva ta ett bad och göra en kropps och ansiktspeeling samt göra pedikyr men det känns ju så där lagom lockande att ta ett varmt bad... nåja får se lite senare, kanske ska tappa upp ett kallt bad. Då lär ju kroppen vakna iallafall, hehe!

Hm, undrar om man får det man önskat sig imorgon då av Lillan, nämligen en teckning, kram och puss! Det är allt som behövs! Älsklingen är lite hemlighetsfull vilket gör att jag såklart blir sååå nyfiken, hihi!

Jag gör väl som jag gjorde när jag var liten, lägger mig tidigt så det blir morgondag fortare...

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar