Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 24 juli 2010

H&M-katalogen = Min bibel...

Linne i mullvad, pris 49, 50 kronor

Lång cardigan i kamel, pris 199 kronor


Höga stövlar i mockaimitation, pris 399 kronor
Åhhh nu har jag bläddrat och bläddrat och bläddrat i den härliga höstkatalogen från H&M!!! Och nu har jag bestämt mig för dessa tre saker till mig själv. Det blev även två saker till Lillan som jag visar när jag fått dem. Älsklingen ville inte ha något, tro mig jag frågade flera gånger...
Linnet är perfekt under KICKS-tröjan på jobbet i höst, sådär lite längre så det blir en kontrastfärg mellan tröjan och de svarta byxorna. Perfekt! Cardiganen ser sååå skön ut plus att färgen var väldigt JAG. Bra att den verkar rätt tunn också, har så svårt för tjocka stickade kläder. Och stövlarna ja de talar ju för sig själva! Snygga eller snygga? Ska bara komma ihåg att impregnera dem innan jag använder dem för första gången.
//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar