Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 23 juni 2010

Vem vill inte ha ett eget hotellrum hemma??

Nu är sovrummet nästan klart, etapp 2 med andra ord. Väggarna är vita och jag måste säga att det blev ju verkligen ett helt annat rum och det i väldigt positiv bemärkelse!! Ljust, modernt med ändå lite lantligt precis som jag vill ha det.

Nu längtar jag till jag får flytta in sängen och lägga på det nya fina puderrosa överkastet från HIMLA. Köpte det i lördags på HIMLAS Outletbutik som ligger bredvid S och M. Karlarna var väl så där lagom roade där inne medans vi damer sprang omkring och kikade på ALLT! Införskaffade även fem stycken jättefina kökshanddukar av modell KVALITET!!! Så fina att man knappt vill använda dem, haha!

Ska köpa lite fina kuddar eller kuddfodral och eventuellt nya gardiner. Vill ha kraftiga lite maffiga gardiner i svorummet. Ska försöka få till den där hotellrumskänslan...

Snart börjar etapp 3, dvs lägga golv nere i det kommande biorummet. Blir ett mörkt golv som hette "African Walnut". Snyggt till ljusa väggar och vit trapp. Men börjar nog nästa vecka kanske med det. Ska ju få hem de nya innerdörrarna idag så dem vill man ju få på plats först. Ska bli VÄLDIGT spännande att se om de passar... jag tro´t när jag ser´t!

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar