Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 10 juni 2010

Undrar hur ICKE trådlöst är???

Alltså man kan ju bli gråhårig för mindre!!! Vi har nu under eftermiddagen hållit på med vår teknik här i huset, allt ska kopplas om och fixas för att underlätta. Men man måste ju vara ingenjör för detta, ALLT och då menar jag ALLT är bara SLADDAR, SLADDAR och åter SLADDAR!!! Plus att det är konstiga telefonjack och fungerar det ena så fungerar inte det andra och ändrar man om ja då fungerar plötsligt det andra men inte det ena... åhhhh suck! Men tillslut kom faktiskt JAG hör och häpna på en lösning på problemet! Jo då, efter mycket kopplande och donande fungerar det. Att älsklingen är tekniksmart det visste jag men jag är tydligen inte långt efter på den fronten... se upp sötis du kanske har mött din överkvinna, hehe!

Men nu till min stora fråga, vi har alltså i detta hur någonting som så fint kallas TRÅDLÖST!!! Hur f-n kan de kalla detta för trådlöst när det är en enda stor sladd och kabelorgie!?? Då undrar jag hur ICKE TRÅDLÖST är??? Det vill man ju inte ens tänka på...

Jaaa kanske man ska ringa och trakassera TELIA med denna fråga....hehe!

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar