Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 26 juni 2010

Jag är fotbollsallergiker, och det är jag stolt över!!!

Åhhhh håll i mig hårt nu är det dags!!! Uruguay - Sydkorea!!! SOM jag har väntat...

Haha ni som läser min blogg fattar väl att jag är VÄÄÄLDIGT ironisk nu. Jag HATAR fotboll! Visst om Sverige är med så kan jag förstå att man kikar, till och med jag kanske skulle överväga att kika men NU, varför engagera sig i alla andra länders fotboll??? KAN inte förstå denna hysteri, inte nog med det nu ska min karl se varenda match säger han i två veckors tid!!! Arma mig, undrar på att man blir gråhårig... Det är ju nu det roliga börjar slänger han ur sig, suck! Nåja älskling du har ju min lilla tv att kika på, hihi!

Själv ska jag göra allt för att INTE se på fotboll, jag har utvecklat en sorts fotbollsallergi...hehe!

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar