Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 24 juni 2010

En dos IKEA och en dos MEDIAMARKT...

Middagen igår med KICKS-kollegorna var mycket trevlig! God grekisk mat också, mmm...
Kom dock hem tidigt, redan vid 21.30. Var ju såååå trött...

Men idag är jag mer piggelin, ska in till stan med la familia och göra ärenden och så ska vi på MEDIAMARKT, tänk vad älsklingen ska bli glad! Fast jag åste erkänna att även jag gillar att kika på MEDIAMARKT, de har ju massa skoj. Sist kollade jag in ALLA femtioelva olika sorters kaffemaskiner. Ja klart man vill ha en sådan då förstås...

Ska in på IKEA också och köpa nya handtag till garderoberna. De har målats antikvita så nu gäller det att hitta knoppar som är lite så där silvrigt matta. Tror det finns på IKEA om jag inte minns fel.

Nu dags att göra sig iordning!

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar