Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 8 maj 2010

Franskt vaniljkaffe, mmm....

Känns som det är kurväder idag, regn och blåst! Är man kissekatt så kurar man ihop sig till en boll, är man en liten tös så tar man sig en tuppelur och är man JAG så arbetar man lite med "projektet".

Just nu är ledorden grossister och leverantörer... mer än så säger jag inte, hehe! Men jag kan säga som så att förrut för ett tag sedan så var vår affärsidé mycket större, dyrare, svårare och framför allt mer riskfylld. Nu har vi stramat åt, förminskat, styrt över till en annan riktning om än i samma bransch. Vi har helt enkelt tightat till affärsidéen betydligt.

Nu har jag kokat mig en mugg franskt vaniljkaffe! Men smaskens säger vi åt det... :))


//Vishni


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar