Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 22 maj 2010

För 16 år sedan gick jag i 9:an, hjälp!!!

Idag är det utemys och utefix som gäller! Har lagt ut filtar, stora kuddar och leksaker till Lillan i uterummet, så nu tycker hon att det är mysigt att leka där ute...

Har även haft främmande av älsklingens studiekamrat A, de pluggade några timmar och sedan åt vi thaigryta och babblade om allt möjligt. Det lustiga var att det visade sig att han också gått på samma högstadium som jag! Fast han är då född -87, så det är ju ganska många år mellan oss, syftade på om vi haft samma lärare bl a. Några var samma faktiskt, till exempel vår bildlärare som var och tydligen fortfarande är ett riktigt orginal...haha! Men min gamla klassföreståndare Roffe han verkade inte vara kvar. Men han var ju lite smågammal redan när jag gick där och det var ju, hör och häpna 16 år sedan jag gick ut högstadiet!!! HJÄLP!!! Är jag sååå gammal, usch inte undra på att man börjar bli grå... bäst att boka plats på "hemmet" snart så man är säker...haha!

Nu känns det som det är kaffe på G...

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar