Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 10 maj 2010

Det regnar köttbullar, om man är katt och sitter under lillans matstol...

Igår hade jag och Lillan myssöndag inne i Enköping hos min goda vän S och lilla Sigge. De är såååå himla söta när de leker ihop. Själv blev jag bjuden på en god paj och kladdkaka!!! ( Min hålla-igen-inför beach 2010 går sådär... ). Senare på kvällen kom min barndomsvän A hit, hon ville skaffa en blogg så nu har jag lärt henne! Hon blev riktigt nöjd, tror jag iallafall!

Lillan sitter och äter köttbullar, potatis och grönsaker själv, eller iallafall försöker... och är man då katt så är det väääldigt smart att lägga sig under hennes matstol för då regnar det mat... Nä nu ska jag nog "hjälpa" henne :)

//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar