Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 4 april 2010

Vårstädning av kroppen & knoppen!

Som ni kommer märka så älskar jag att prova nya skönhetsprodukter och genom att jag arbetar med det så har jag ju verkligen tillgång till att prova allt mellan himmel och jord. Så behöver ni tips eller råd kring hudvård och make-up så tveka inte att ställa en fråga eller två. Jag kommer recensera produkter som jag provat och ge mina tips och råd angående detta ämne.

Så här till våren och den kommande sommaren känns det extra kul att ge tips på hur man blir sommarfräsch med några enkla medel. Min teori är att om man känner sig fin på utsidan så mår man bättre på insidan också! Och givetvis är det tvärtom också, mår man bra så syns det genom framförallt ögonen men även på hår, hud och naglar.

Med andra ord fram med burkar och krämer, nu ska här vårstädas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar