Sök & Finn

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 12 april 2010

Törs man sätta sig i en gunga? Kommer man upp...?

Nu har väl vädergudarna iallafall lyssnat på mig! Varmt och klarblå himmel, nästan badväder eller kanske inte riktigt än då...

Tror nog att jag och lillan ska fika ute på verandan idag, vi var ute och lekte igår och hon fann det mycket skoj att busa i trädgården. Kanske ska ta en tur till lekparken idag också, de har ju en babygunga som hon kan sitta i. Hm, undrar om mamma ska gunga också?

Annars är det inte mycket inplanerat denna vecka, älsklingen min har jobb och plugg så han har fullt upp. Lillan och jag får roa oss själva, hihi.

Ska sätta mig och skriva veckomeny för denna vecka, det är alltid lika kul. Och ja, jag TYCKER faktiskt det ÄR kul med matlistor! Jag skojar inte...

Nä nu är det dags att plocka lite här hemma!


//Vishni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar